POTVRDA O PRIJEMU REKLAMACIJE
Broj: ________
Naziv i adresa prodavnice: DOO „Basic line“, Zrenjanin, Nušićeva broj 3
Ime i prezime kupca: ______________________________
E mail: ______________________________
Adresa Kupca: ______________________________
U skladu sa Pravilnikom o reklamaciji i Pravilnikom poreske uprave Srbije o popunjavanju „Ni“ obrazaca (Sl.Glasnik br.140/04)
Oznaka artikla: ____________________________
Broj Fakture: ____________________________
MP cena proizvoda: ____________________________
Datum kupovine: ____________________________
Datum prijema: ____________________________
Opis reklamacije: _____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Potrošač svojim potpisom potvrđuje:
- da je saglasan da mu prodavac Odluku po podnetoj reklamaciji dostavi elektronskim putem na njegovu E mail adresu:
- da je saglasan da u slučaju opravdane reklamacije ugovoreni rok za ispunjenje zahteva iz reklamacije bude 15 dana od dana prijema reklamacije,
- Da je u slučaju opravdane reklamacije zahtev iz reklamacije:
1. Otklanjanje nedostatka na proizvodu o trošku prodavca,
2. Zamena proizvoda sa nedoststkom za nov proizvod,
3. Umanjenje cene uz zadržavanje kupljene robe,
4. Povraćaj plaćene kupoprodajne cene uz obavezu kupca da kupljenu robu vrati prodavcu.
Potvrđujem tačnost unetih podataka Potpis lica ovlašćenog za prijem reklamacije i pečat
_________________ _________________
potpis kupca
Odluka prodavca po podnetoj reklamaciji
Nalaz: _________________________________________________________
Odluka: _________________________________________________________
Datum: _________________________________________________________
za prodavca _____________
Napomena - Uputstvo:
1. proizvod koji se reklamira mora biti čist, a reklamirana greška mora biti označena
2. uz potvrdu o prijemu reklamacije priložiti fiskalni račun ili drugi dokaz o izvršenoj kupovini
3. potvrdu o prijemu reklamacije je potrebno da lice koje prima reklamacije ispuni u 4 primerka
4. reklamirani proizvod dostaviti komisiji za rešavanje reklamacije.
U slučaju da je reklamacija odbijena kao neosnovana, potrošaču de šalje reklamirani proizvod na adresu navedenu u reklamacionom listu. Ukoliko potrošač ne preuzme reklamirani proizvod u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamacije prodavac je ovlašćen da reklamirani proizvod rashoduje.
DOO „Basic line“ Nušićeva 3, Zrenjanin
Potvrdu o prijemu reklamacije možete preuzeti OVDE